12 Ocak 2015 Pazartesi

Mira Beylice Stili | Kıyafetleri | Saç Modelleri


Mira Beylice'yi televizyon izleyipte tanımayanlarınız yoktur. Evet, burada da kendisinin stilini inceleyeceğiz. Öncelikle söylemeliyim ki burada yazılan her türlü görüş ve öneriler Serenay Sarıkaya'ya değil Mira Beylice'ye yapılmıştır. Bu uyarıyı yapıyorum çünkü malumunuz dizi karakterini oyuncunun kendi karakteri zannedenler var.


Bilen bilir dizinin kıyafetleri için ayrı bir özen gösteriliyor. Özellikle Mira'nın en yakın arkadaşı Eylül moda ikonu olarak biliniyor. Ben giydikleri her kıyafeti beğenmiyorum. Çünkü bir kıyafeti değerlendirirken ekranda izliyormuş gibi değil de ben giyecekmişim gibi değerlendiriyorum. Bana göre televizyonda güzel görünen her kıyafet günlük hayatta da giyilmez. Gerçek dünya bu ne yazık ki! Şimdi dürüst olalım kim kafasını şunu takıp bir yere gider:





İlk olarak Mira'nın kıyafetlerini oldukça beğendiğimi söylemeliyim. Zaten ne giyse yakışıyor. Hatta kendisi Serenay Sarıkaya olarak Mira'dan biraz akıl almalı. Yalnız Miramızın davranışları kıyafetleri kadar "tarz" değil malesef. Aşk hayatı kötü gittiği zaman tüm hayatı bitmiş gibi davranan ve herkese kötü davranan, Yaman'la her şey yolundayken de herkese gülücükler dağıtan bir kız. Yani benim bu hayatta hiç sevmediğim bir tip. İnsan bir düşünmez mi tamam Yaman'la aramız bozuk, kötüyüz ama kardeşimin, arkadaşlarımın suçu ne diye? Yok düşünmüyor, bu konuda çok ezik. Bi de ilk sezon neydi o Yaman'a yapışmalar, peşinden her yere koşmalar. Yaman Yaman diye ölüyordu, melül melül bakıp duruyordu ne gıcıktı be. Hiç güçlü bir karakter değildi ne yazık ki. Hele ki sezon finalinde aralarında geçen o diyaloglardan sonra hala ilişkide umutlu olması katlanabilecek bir şey değil .O kadar olay oluyor ama biz yeni sezonda görüyoruz ki Mira kızımız Amerika'ya gitmeden hala Yaman'dan umutlu. İki tokat atıp kendine getirmek istiyordum ki Yaman o tokatı abartarak attı geçen bölümlerde.


Bakalım ilk sezonun ilk bölümlerinde nasılmış Mira:



Medcezir, 2. Bölüm'de Mira karakterinin giydiği Şort
Levis marka gömlek ve şort.


Meşhur sümüklü kısım. Hakan Yıldırım tasarımı.
Medcezir, 3. Bölüm'de Mira karakterinin giydiği Etek
Medcezir, 3. Bölüm'de Mira karakterinin giydiği Etek
Levis gömlek Mybestfriends etek.
Mira'nın kankisi Eylül'e göre daha özgür ve rahat bir stili var gördüğünüz gibi. Bazen Eylül'ün okula koca koca topuklu ayakkabılarla gittiğini görüyorum ve bıçaklamak istiyorum! Okul orası ya okul, orada topuklu ayakkabı giyilir mi? Özel olsun ya da olmasın bence çok saçma. Bir de bu ikisi bana acayip Serena ve Blair dostluğunu anımsatıyor. Gossip Girl aşkım depreşiyor. Tabi Mira ve Eylül onlar gibi sürekli didişmez, birbirine laf sokmaz ve kıskanmaz. Fakat Blair'in tavırları, hayat standartlarına bakış açısı Eylül'de var. Mira'nın ise Yaman'la ilişkisi Serena-Dan ikilisini anımsatmıyor mu?

Mira genelde saçlarında aksesuar kullanmayı ve taç takmayı sever. Ben de severim. Bu sebeple yakından takip ediyorum.





Bu iki tacına bayılmıştım. Ancaaaaaak şuan satışta olmadığı için güncel fiyat bilgisi yok ama o zamanlar hatırladığım kadarıyla 100-200 TL arası bir fiyatı vardı. Bir taca o kadar para veremeyeceğimiz için ne yaptım? Elbette ebay.com'da fiyatı 1-3 dolar arası değişen yaprak taçlardan satın aldım.


Medcezir Mira'nın Yılbaşı Elbisesi - Hakan Yıldırım Tasarımı


Mira'nın buradaki saçını çok beğendiğimden gidip aynı saç modelini yapmıştım ve bin bir hevesle ablama gösterdim. O da sağ olsun çok beğendi, o kadar beğendi ki "hizmetçi gibi olmuşsun" dedi :(


Model için tık tık:






Mira'nın buradaki bluzuna bayılmıştım!! Hemen aynısına sahip olmak istedim ve araştırdım. Dizimagazin sağolsun, seamless marka bir bluzmuş. Linke bir tıkladım tıklamaz olaydım. 279 TL!!! Sayfayı favorilerime ekledim. Arada açıp bakıyorum, "ya çok güzel keşke benim olsan" diyorum ve sonra geri kapatıyorum :(


Medcezir - Mira Ceket, Etek ve Botlar


Bu ayakkabılara da pek anlam veremedim. Bir kere şu yukarıdaki ayakkabıyı giymem için bana para vermeleri gerekir. Çeyizlik yatak örtüsü gibi bir motifi var. Bir alttaki topuklu çizmeleri ise ben pek beğenmedim. Çünkü topuklu çizmeleri sevmiyorum. Çizme dediğin en fazla birkaç santim topuklu olmalı bana göre. Avrupalı kadınlar hiç bizim gibi değil. Zaten topuklu ayakkabı giymek ayak için sağlıklı değil. Adamlar ay pardon kadınlar orada aman uzun boylu olayım aman güzel olayım düşüncesiyle kafam kadar topukluyla dolaşma ihtiyacı hissetmiyorlar. En güzeli. 


Miracığım genelde böyle üzgün üzgün, melül melül bakar. Kızı bir bölüm güldürseler 10 bölüm asık suratla dolaştırır bunlar. Ama şu tipe bakar mısınız? İnsan her haliyle güzel olabilir mi? Oluyor.

Gelelim saç modellerine:



Genelde kızımız doğal dalgalı saçlarıyla karşımıza çıkıyor. Öyle kuaför maşası değil de sanki saçlarının normal haliymiş gibi. Bu doğal dalgaları elde etmek aslında çok kolay.  Eğer maşayla yapacaksınız, saçlarınızı maşaladıktan sonra kafanızı eğerek ellerinizle dalgaları dağıtıyorsunuz. Ya da ben maşayla uğraşamam diyorsanız aşağıdaki yöntemi deneyebilirsiniz:

easy no heat beach waves *want to try!


Çoğu zaman da saçlarında değişik tarzda örgülerle görüyoruz Mira'yı. Nedense örgü saçları ben çok seviyorum.


Bazen de saçlarını toplar.



Ve aksesuarları hiç bir zaman unutmaz:



Mira genelde düz saç kullanmaz. Geçtiğimiz onca bölümde birkaç defa düz saçla görülmüştür kendisi. Gerçi bu sezon çoğunlukla düz saçlı ancak doğru düzgün bir şekil veremedikleri için doğal dalgalı hali daha güzel.

serenay sarikaya
mode


Benim görüşüme göre düz saç kullanmamasının sebebi şu:

Mira, Mira olmadan önce bildiğiniz gibi Yeşim'di. Fettan, düzenbaz, yalancı, kötü karakter Yeşim. Orada da saçları hep düzdü. Çünkü düz saç Serenay Sarıkaya'ya daha keskin ve kadınsı bir ifade veriyor. Ki son bölümlerde düz saç kullanıyor ancak güzel şekil vermiyorlar derken aşağıdaki fotoğraftaki gibi demek istedim. Yani bu saç nerede, bir yukarıdaki saç nerede.

Uuu beybi.
E Miramız da iyi olmak zorunda çünkü iyi bir karakter. Dalgalı saç ona daha yumuşak bir ifade veriyor.

Bu arada aksesuarları sever demiştik. Elbette gözlüksüz güneşe çıkmaz:



Bu arada Mira sürekli tırnaklarına siyah oje sürer. 
Mac'in Kinda Sexy rujunu kullanır. Fiyatı: 55 TL'dir.
Fondöten olarak Mac tercih eder. Bence bütün makyaj malzemeleri Mac :)

Aşağıdaki linklerden çeşitli Mira makyajlarını izleyebilirsiniz:





Mutlu olduğunda veya mutsuz olduğunda hemen kendisini belli eder. Duygularını gizleyemez.
Bir oyuna kalkışsa bile bunu beden dilinden hemen anlarsınız. Bakmayın Yaman biraz kör, hatta baya kör. Kızımızı sürekli yanlış anlayıp üzüyor. Ama bu doğanın kanunu. Hassas, güzel, iyi kalpli kızlarımız maçolara bayılırlar. Bize de mutluluklar dileyip aynısından bir adet istemekten başka bir şey düşmez.   

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 mostepotente