25 Şubat 2014 Salı

Çinli, Koreli ve Japon Nasıl Ayırt Edilir?


Benim gibi her çekik gözlüye "japon" deyip, Asya'ya ilgisi olan birinden güzel bir azar işitiyorsanız bu başlık tam bize göre.

Asya'ya ilgim yok, aynı zamanda Uzak Doğu'yada, çekik gözlü erkekleri asla çekici bulmam ve hayalimde Çin'e, Kore'ye veya Japonya'ya gitmek yok. Tabi bu teknoloji dünyasındaki önemli yeri sebebiyle, hediye edilen çift kişilik Güney Kore seyahatini kabul etmeyeceğim anlamına gelmiyor. Her neyse, bakalım bu çekik mi çekik şirin arkadaşlarımızı birbirinden nasıl ayırt edebiliriz.

Japonların gözleri burunlarına doğru çekiktir, Çinlilerin ise kaşları ve saçları daha seyrektir, gözleri düz çekiktir.
Koreliler sıcak kanlıdırlar, Türkleri Kore Savaşı'nda destek verdiğimiz için çok severler. Gözleri diğerlerine göre daha büyüktür.
Japonlar Çinli ve Korelilere göre daha kısadır.
Koreliler diğer ikisine göre daha beyaz tenlidir.
Çinliler yürürken uzun adımlar atar, Japonlar ise ayaklarını sürerek yürürler.

Ve bu da benim yöntemim: Gördüğünüz çekik gözlü bir turistin yanına gidip soru soruyormuş gibi anlamsız kelimeler söyleyin.
-Shenme? derse Çinli,
-Nueoseul? derse Koreli,
-Nani? derse Japondur.

Elbette ben yine gördüğüm her çekik gözlü insana japon diyeceğim ve hepsi benim için ninja olacak. sonra kuzenim her zamanki gibi sinirle seslenecek: "O JAPON DEĞİL."


2 yorum:

  1. Burdan çıkardığım sonuç suana kadar hic kore dizisi izlememis olduğun haksizmiyim :)sanırım kuzeninde koreyle ilgili

    YanıtlaSil
  2. Evet hiç izlemedim :) Çok sevildiğini biliyorum Kore dizilerinin ancak ben daha çok Amerikan veya İngiliz yapımı diziler izliyorum :)

    YanıtlaSil

Copyright © 2014 mostepotente